Особливості шипування зимових шин

Зимова шина повинна забезпечувати достатнє зчеплення з дорожнім покриттям за умов специфічних для мінусових температур. Це обов’язкова вимога для забезпечення керованості авто, а значить безпеки водія. Зимові покришки для забезпечення впевненого водіння в умовах зледенілих доріг часто комплектуються шипами, робиться це для поліпшення зчеплення з дорогою на слизькому покритті. При потребі можна зробити дошипування шин самостійно або відновити втрачені шипи.

Що таке шипування

Практично шипування шин є не особливо складним процесом. При цьому, покришки можуть бути новими або вживаними. Потрібно розуміти, що для виконання подібної роботи необхідне певне розуміння принципів встановлення шипу в гуму.

Часто виникає необхідність саме у повторному дошипуванні шин. Така процедура дає можливість значно продовжити термін експлуатації шипованої автогуми. Деякі виробники продають покришки без шипів, пропонуючи водіям вибрати самім, якими саме їх оснащувати. Цю процедуру можна довірити спеціалістам або виконати самому після покупки. Часто саме тому не останнім фактором у виборі процедури є можливість заощадити на покришках, придбати прості шини під шипування і самостійно їх шипувати, в результаті чого можна отримати непогану зимову автогуму.

Які шини можна шипувати

Необхідно при виборі усвідомити, що далеко не всі покришки підлягають шипуванню. Не придатні для такої процедури ні літні, ні всесезонні вироби. Зимові шини “липучки” також зазвичай не підходять до оснащення шипами.

Оптимальним варіантом буде вибір гуми під шипи, що підходить для такої експлуатації. Деякі виробники спочатку готують скандинавську гуму під доопрацювання. Вона має заглиблення для розміщення шипів. По можливості, варто купувати такі шини.

За високої необхідності можна використовувати й іншу гуму. Але вона у такому разі має відповідати наступним вимогам:

  • мати тверду гумова суміш;
  • мати глибокий протектор.

Це основні вимоги до покришок для додаткового шипування.

Яка необхідна кількість шипів

Вибираючи покришку для дошипування, потрібно дивитися на залишковий малюнок. Крім того, зимова гума повинна мати глибину протектора не менше ніж 4 мм.

Мінімальна кількість шипів насправді не регламентується. Вважається, що розумним буде припинити експлуатацію за 60 відсотків втрачених шипів.

Цікавіше питання максимальної кількості. Тут треба усвідомлювати, що підвищена кількість таких виробів призводить до посилення рівня шуму під час руху. При цьому ефективність роботи покришки підвищується не сильно. Орієнтуватися варто на наступні максимальні показники відповідно до європейських стандартів:

  • 13 дюймів – 90 штук;
  • 14-15 дюймів – 110 штук;
  • 16 дюймів – 150 штук.

Детальніше про зимові шиповані шини тут.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.