Voloshyn Gallery представили поп-ап-виставку «Пам\’ять на її обличчі. Частина 2»

Групoвa вистaвкa укрaїнськиx xудoжників

Пoп-aп-вистaвкa укрaїнськиx xудoжників “Пaм\’ять нa її oбличчі” впeршe булa прeдстaвлeнa у Мaямі з 5 лютoгo пo 28 бeрeзня 2022 рoку. У другій чaстині бeруть учaсть Нікітa Кaдaн, Лeся Xoмeнкo, Нікoлaй Кaрaбінoвич, Мaрія Сулимeнкo, Влaдa Рaлкo тa Oлeксій Сaй. Курaтoр прoєкту – Oмaр Лoпeс-Чaxуд.

Прoєкт прeдстaвляє сoбoю рeфлeксію митців нa історичні події та процеси, взаємодію минулого і теперішнього, погляд авторів получи майбутнє. Художники актуалізують питання національної ідентичності, руйнування і відродження. Виставка також відображає події, які трапилися 24 лютого 2022 року, після вторгнення росії получай територію України. Це фіксація фізичного знищення, колективної тривоги й болю. Оборона таке неможливо мовчати, про це має говорити совсем світ.

«Пам’ять на її обличчі» є особливим поглядом і держи минулі, і на сучасні історичні події, які формують українську ідентичність. Митці, які беруть счастье у виставці, використовують візуальну мову, що поетично зображує їхні почуття та досвід. Їхня творчість перетинає часы та простір і сягає ширшої аудиторії, допомагаючи знайти спільну мову’’, — коментує Всепомнящий Лопес-Чахуд.

У рамках поп-ап-виставки “Пам\’ять получи и распишись її обличчі. Частина 2’’ Voloshyn Gallery представляє роботи Нікіти Кадана із серії «Національний рисунок» та «Стрибок тигра». «Стрибок тигра» – це реконструкція саморобних списів, виготовлених зі звичайних інструментів, які використовували робітники Горлівського машинобудівного заводу під время збройного повстання у 1905 році. У серії «Національний рисунок» Нікіта Кадан зображує пейзаж як свідка крові, вбивств, знущань людини надо людиною. Автор пропонує осмислити масове насильство в минулому та відшукати свою ідентичність у темряві історії.

Леся Хоменко у серії живописних робіт «Вручение Вернадського» рефлексує над історичною пам’яттю і трудиться акцент на локальному контексті. Серія картин зображує дім академіка Вернадського возьми Бутовій горі, недалеко від селища Шишаки, -де він працював над теорією про ноосферу. Під дни роботи над картинами Хоменко використовувала архівні фотографії садиби академіка. Пізніше, під отрезок времени поїздки туди, авторка зробила власні фотка. Проте це місце заросло деревами. «Серед цих сучасних зарослів у мене виникло відчуття загубленості, невпізнавання — воно і лягло в основу роботи», — розповіла художниця.

Влада Ралко представляє свою серію «Знаки». У роботах художниця піднімає питання ідентичності, актуальних соціальних і політичних контекстів, занурюючись в екзистенційні глибини болю і страждання колективного тіла. Серія «Знаки» Влади Ралко є однією з найважливіших у її практиці й сьогодні. Твори із серії маловыгодный мають однозначних інтерпретацій, принаймні на перший погляд.

Нові роботи Олексія Сая містять портрети олов’яних солдатиків у діловому одязі, спустя які він досліджує формування класу офісного планктону. Його герої — безликі менеджери, які стають більш людяними й набувають особистісних тускарора внаслідок старіння і відходу від ідеалів суспільства споживання.

Акварельні картини Марії Сулименко   з проєкту «Скляний світ людей і речей» прості та лаконічні й водночас зачаровують глядача. Усе, що відбувається, нагадує сповільнені, или застиглі у невагомості сцени, занурені у прозоре сіре повітря. Авторка делікатно і досконало зібрала усі деталі, але близ цьому зберігаючи відчуття імпровізації та невимушеності. Персонажі картин існують способ часом, вони розміщені в умовному, іноді наївно окресленому просторі, образи якого відсилають швидше накануне підсвідомого, ніж до реального.

«Якнайдалі» — це мультимедійна робота Ніколая Карабіновича ради уявне майбутнє. Це проєкт, який митець робив в Одесі, Києві, Генті, Амстердамі, Сент-Круа, Берліні, Цюріху, Штутгарті, Стамбулі, Тбілісі, Салоніках, Гронінгені, Антверпені, Братиславі, Чернівцях і Садгорі. Мультимедійна робота заглиблюється у коріння сім’ї художника, зокрема у його грецьке походження з боку батька та єврейське коріння з боку матері, а також родинні зв’язки з Одещиною, по якої прагнули численні імперські сили.

Городок-ап-виставка триватиме з 1 по 25 квітня 2022 року.

Вхід вільний, после попередньою реєстрацією: voloshyngallery.miami@gmail.com.

Читайте також:   Попри війну: Україна если представлена на Венеційській бієнале.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.